Meny

Ledig stilling : Ecommerce Store Admin hos Ekstralys

Karl Richard Dybvik
09/12/2020

Vi søker ny kollega til vårt Ecommerce team på Spangereid

BedriftsinformasjonStillingen er nå besatt

Spennende ledig stilling hos Ekstralys på Spangereid. Har du relevant erfaring fra netthandel, eller er svært dyktig på det vi søker etter bør du ikke nøle med å ta kontakt. Her får du mulighet til en drømmejobb i en av de flotteste og hurtigst voksende bedriftene på sydspissen.

Du vil jobbe i en av landets ledende innen ecommerce og du vil ha et sterkt faglig miljø i ryggen. Du vil kunne utvikle deg faglig og arbeide med de aller nyeste og mest innovative tekniske løsningene på markedet. Du vil jobbe i et ungt og attraktivt arbeidsmiljø med 14 andre kollegaer i flotte og moderne kontorlokaler. All kompetanse vi søker fra deg eksisterer allerede på huset så du vil ha god backup av dyktige kollegaer.

Hvordan jobber en Ecommerce Store Admin egentlig?

Vår Ecommerce Store Admin er personen som har pulsen på nettbutikken og kan til enhver tid dykke ned i butikken og gjøre justeringer, slik at et produkt eller kampanje blir presentert på en selgende og attraktiv måte. Du laster opp bilder og grafikk der det er nødvendig og justerer på salgstekster på rappen. Du publiserer produkter og sørger for at ting er oppdatert til enhver tid. Når vi sparker i gang en kampanje er det du som trykker på knappen og aktiverer kampanjene som du i forkant har brukt mye tid å å strukturere og sette opp.
Du jobber effektivt i bulk og kan eksportere store data, stille dem opp og gjøre justeringer på datautvalget. Du har ingen problem med å skrive grammatisk korrekte salgstekster på norsk og engelsk til nyhetsbrev og nettbutikk.
At du har erfaring med design og adobe-pakken er en stor fordel, for det gjør at arbeidsdagen din flyter lettere når du kan komponere en del nødvendige grafiske elementer selv, til kampanje eller produkt. Du slipper å involvere grafisk designer og du kan gjøre enkle jobber hurtigere. Selv om du likevel har grafisk designer tilgjengelig for større jobber.
Du har erfaring med HTML og CSS, som også gjør at du kan gjøre enkle justeringer i designet, uten å måtte hente inn IT-ekspertene.

Kvalifikasjoner

  • Over 15 års erfaringErfaring fra drift av nettbutikk
  • Erfaring med excel og jobbe i "bulk"-metoden.
  • Breddekunnskap på data, litt av alt.
  • Basic kunnskap i HTML og CSS
  • Behersker grafisk verktøy til innholdsproduksjon som f.eks Photoshop og Adobepakken på basisnivå.
  • Kommuniserer godt på norsk og engelsk både skriftlig og muntlig

Oppgaver

  • Implementere og følge opp digitale kampanjer front end
  • Administrere produkter og produktberikelse i nettbutikken, pris, tekst, oppsett, attributter.
  • Utvikle og drive den digitale tilstedeværelsen
  • Sikre gode kundeopplevelser gjennom godt presentert innhold
  • Assistere nyhetsbrev, kampanjeoppsett, markedsmateriell og lignende.

Personlige egenskaper

Radiance giveaway

  • Initiativrik -- Du identifiserer aktiviteter, oppgaver eller løsninger som må implementeres før det blir forespurt av andre
  • Løsningsorientert - Identifiserer og agerer for å skape forretningsmuligheter, som er gunstig for både egen organisasjon og kundens, selv i situasjoner der det ikke er åpenbart for andre
  • Selvstendig - Du kan jobbe uten forhåndsdefinerte rutiner eller veiledning, og tar eget ansvar for å drive oppgaver mot det fastsatte målet.

Søknad sendes til soknad@ekstralys.no

Lukk
999 kr gjenstår til gratis frakt